Oleje przekładniowe

Promocje

Aktualnie brak promocji.

Opinie

Bardzo fachowa obsługa rzetelna wyrozumiała dla klientów którzy chcą cos więcej wydobyć informacji niż jest to dostępne. Godne do naśladowania wśród innych sprzedawców podejście do klienta Polecam serdecznie ... Czytaj więcej

waldemar

Olej millers jest zdecydowanie najlepszym olejem jaki kiedykolwiek spotkałem. Charakterystyka pracy silnika, rozruch, dźwięk zdecydowanie poprawiły się na plus. Do tego fachowa pomoc powoduje, że polecę zarówno olej, jak i sklep, każdemu. ... Czytaj więcej

Bartek

Gorąco polecam oleje Amsoil i Millers ,to naprawdę oleje z górnej półki ,stosuję je w czterech samochodach i już wiem że nigdy ich nie zmienię ,ponieważ kultura pracy jest na nich więcej niż zadowalająca .A jeśli chodzi o fachowe doradctwo ze strony pana Piotra ,no tutaj tylko pozazdrościć ogromnej wiedzy na temat olejów.Polecam ... Czytaj więcej

Mirosław

Wbrew obiegowym opiniom po półsyntetycznym grubasie 10w60 zalałem to co zaleca producent 5w30. Po konsultacjach z Piotrem, Padło wtedy na AMSoil ASL 5w30 plus płukanka silnika. Ku pozytywnemu zaskoczeniu wszystko było na plus, spalanie spadło o 0,7 l na 100km. Rozruch zimnego silnika na mrozie nie stanowił teraz żadnego problemu, zupełnie jakby to było ...... Czytaj więcej

Piotr

Witam! Mieszkam w UK od 10 lat. Pierwszy raz zetknąłem się z olejami Millers tuż po przyjeździe do tego kraju. W chwili obecnej nie wyobrażam sobie zastosowania w moim aucie innego środka smarnego. Nie będę się specjalnie wypowiadał na ten temat bo zajęło by mi to kilka dni... Powiem krótko! Nie ma lepszego oleju silnikowego niż Millers.........................! ... Czytaj więcej

radek

Zmienolej.pl z czystym sumieniem moge polecic kazedemu kto szuka naprawde dobrego oleju. Z tak fachowa pomoca oraz oferta w zakresie olei silnikowych jeszcze sie nie spotkalem. Co do samych olei, Millers z kazdym nowym produktem przechodzi samych siebie. EE 10W40 sprawil ze kultura pracy silnika jest wyzsza. Pracuje teraz ciszej i rowniej. A co do zuzycia ...... Czytaj więcej

Przemek

Jak najbardziej polecam oleje millersa, bardzo fajnie wytrzymuja ostrzejsze traktowanie wyciszaja silnik i poprawiaja kulture pracy, obecnie jak dla mnie na chwile obecną millers nalezy do wyzszej polki olejow ... Czytaj więcej

si2wy

Witam zainteresowanych! Skoro tu zagladacie to to mozecie byc pewni!!!!! Profesjonalnego doradzwa! Fachowej obslugi, doskonalych produktow i co najwazniejsze szacunku dla klienta co niestety w naszym kochanym kraju nie zawsze jest norma! Pan Piotr i jego serwis na pewno potrakyuja was powaznie, profesjonalnie i UCZCIWIE !!! Polecam ZMIENOLEJ.PL z ...... Czytaj więcej

Arkadiusz

Witam. Moja opinia na temat oleju i płukanki AMSOIL. Do 14-nasto letniego Daewoo Tico mojej żony z przebiegiem 74 000 tyś km, który jezdził na oleju Statoil 10w40 zrobiłem płukankę AMSA i zalałem go olejem Signature Series 5w30. Moje wrażenia po zmianie to wyciszenie pracy silnika,równiejsza praca 3-y cylindry, Zmiany po jeżdzie testowej,luzniejszy ...... Czytaj więcej

Dariusz

Odkąd zalałem Millersa wiem, że do mojego Suzuki nie trafi inny olej. Silnik pracuje zdecydowanie równiej i chętniej wkręca się na obroty. Bez wahania mogę polecić te oleje każdemu, zwłaszcza, jeśli kocha swój samochód :) ... Czytaj więcej

Piotr

Newsletter

Oleje przekładniowe

Olej przekładniowy dostarcza znakomitą ochroną przeciwzużyciową. Stworzony został, aby spełnić wymagania czołowych producentów jak ZF, Getrag, Aisin Warner, VW Kassel w manualnych i automatycznych skrzyniach biegów. Współcześnie oleje przekładniowe poddawane są wielu dodatkowym badaniom i modyfikacją, ponieważ zwiększyły się wymagania im stawian...

Olej przekładniowy dostarcza znakomitą ochroną przeciwzużyciową. Stworzony został, aby spełnić wymagania czołowych producentów jak ZF, Getrag, Aisin Warner, VW Kassel w manualnych i automatycznych skrzyniach biegów. Współcześnie oleje przekładniowe poddawane są wielu dodatkowym badaniom i modyfikacją, ponieważ zwiększyły się wymagania im stawiane. Wraz ze wzrostem popularności olejów o szerokim zakresie lepkości w chłodniejszych regionach i przy użytkowaniu pojazdów w zmiennych warunkach, konieczne było stworzenie receptury przeznaczonej do stosowania w niskiej temperaturze.


Stowarzyszenie Inżynierów Samochodowych (SAE) opublikowało klasyfikację lepkościową olejów stosowanych w mostach napędowych i przekładniach manualnych (Axle and Manual Transmission Lubricant Viscosity Classification- SAE J306). Klasyfikacja ta oparta jest na pomiarach lepkości jakie posiada dany olej przekładniowy i może obejmować zarówno wersje wysoko- jak i niskotemperaturowe. Wartości odnoszące się do wysokich temperatur (lepkość kinematyczna w cSt) określono metodą ASTM D-445. Wartości dla niskich temperatur (lepkość dynamiczna w centypuazach) określa się zgodnie z ASTM D-2983, używając lepkościomierza Brookfielda.

Więcej

Oleje przekładniowe 

Jest 276 produktów.

Podkategorie

  • 75W

    Olej przekładniowy 75W zalecany jest do wielu manualnych skrzyń biegów w których producent dopuszcza taką lepkość lub taka stosuje. Zastosowanie technologii FE zapewnia maksymalną efektywność pracy oraz redukcją zużycia paliwa.
    Olej przekładniowy jest najczęściej spotykany w lekko bieżnych skrzyniach wymagających specyfikacji API GL-4. Doskonale sprawdza się w skrzyniach 6 – biegowych, gdzie najczęściej rekomendowany jest olej serwisowy VW G 052 171, którego cena jest znacznie wyższa.
    Olej przekładniowy 75W stosowany jest w bardzo wielu skrzyniach biegów grupy VW, Toyoty oraz innych.


    Właściwości oleju przekładniowego 75W
    Olej przekładniowy i jego klasyfikacja lepkościowa wg. SAE (SAE J306)
    Maksymalna temperatura dla lepkości 150,000 cP wg. ASTM D 2983 : -40 st.C
    Lepkość w 100st.C wg. ASTM D 445 : min. 4,1 cSt  max. ---
    Musi utrzymać lepkość po 20 godzinach w teście CEC L-45-A-99

  • 75W80

    Olej przekładniowy 75W80 zalecany jest do wielu manualnych skrzyń biegów w których producent dopuszcza taką lepkość lub taką stosuje. Specjalnie opracowany w technologii syntetycznej dla potrzeb bardzo obciążonych skrzyń.
    Jest to olej przekładniowy o bardzo uniwersalnym zastosowaniu, który spełnia wymagania skrzyń biegów wyposażonych w mosiężne synchronizatory. Ułatwia zmianę biegów w niskich temperaturach, a także zmniejsza hałas dzięki utrzymywaniu odpowiedniej lepkości w wysokich temperaturach.

    Właściwości oleju przekładniowego 75W80
    Olej przekładniowy i jego klasyfikacja lepkościowa wg. SAE (SAE J306)
    Maksymalna temperatura dla lepkości 150,000 cP wg. ASTM D 2983 : -40 st.C
    Lepkość w 100st.C wg. ASTM D 445 : min. 7,0 cSt  max. < 11
    Musi utrzymać lepkość po 20 godzinach w teście CEC L-45-A-99

  • 75W90

    Olej przekładniowy 75W90 zalecany jest do wielu manualnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów w których producent dopuszcza taką lepkość lub taka stosuje. Przeznaczony jest do stosowania wszędzie tam, gdzie mogą występować przeciążenia udarowe. Jest to olej przekładniowy o bardzo uniwersalnym zastosowaniu, o doskonałych właściwościach przenoszenia obciążeń sprawdzających się w różnych temperaturach otoczenia. Olej przekładniowy 75W90 wyróżnia się doskonałą stabilnością termiczną, wysokim wskaźnikiem lepkości i doskonałymi właściwościami również w niskich temperaturach.


    Właściwości oleju przekładniowego 75W90
    Olej przekładniowy i jego klasyfikacja lepkościowa wg. SAE (SAE J306)
    Maksymalna temperatura dla lepkości 150,000 cP wg. ASTM D 2983 : -40 st.C
    Lepkość w 100st.C wg. ASTM D 445 : min. 13,5 cSt  max. < 18,5
    Musi utrzymać lepkość po 20 godzinach w teście CEC L-45-A-99

  • 75W85

    Olej przekładniowy 75W85 jest to olej pełno syntetyczny. Zalecany jest do wielu manualnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów w których producent dopuszcza taką lepkość lub taką stosuje. Olej przekładniowy tego typu jest przygotowany na bazie syntetycznych olejów podstawowych i dopasowanych do nich specjalnych dodatków uszlachetniających. Bardo dobrze sprawdza się w warunkach bardzo wysokich obciążeń mechanicznych i termicznych olejów do przekładni mechanicznych.
    Jest to olej przekładniowy o bardzo uniwersalnym zastosowaniu.


    Właściwości oleju przekładniowego 75W85
    Olej przekładniowy 75W85 i jego klasyfikacja lepkościowa wg. SAE (SAE J306)
    Maksymalna temperatura dla lepkości 150,000 cP wg. ASTM D 2983 : -40 st.C
    Lepkość w 100st.C wg. ASTM D 445 : min. 11 cSt  max. < 13,5
    Musi utrzymać lepkość po 20 godzinach w teście CEC L-45-A-99

  • MTF

    MTF Manual Transmission Fluid to olej przekładniowy wykorzystywany w skrzyniach manualnych, jest olejem o bardzo niskiej lepkości, niskim tarciu, o doskonałej zdolności przenoszenia obciążeń i właściwościach zapobiegających zużyciu elementów. Olej przekładniowy MTF został opracowany przy użyciu najwyższej jakości baz olejowych i unikatowych dodatków, szczególnie uwzględniających stabilność termiczną, odporność na ścinanie i ochronę przed przeciążeniem. Oleje przekładniowe MTF posiadają dodatki o właściwościach antyoksydacyjnych, antykorozyjnych i redukujących pienienie, w celu zmniejszenia degradacji oleju i wydłużenia żywotności wszystkich elementów napędu.

  • SAE 90

    Olej przekładniowy SAE 90 zalecany jest do wielu dyferencjałów w których producent dopuszcza taką lepkość lub taka stosuje. SAE 90 to produkt uniwersalny do zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych skrzyń przekładniowych oraz przekładni głównych, rozdzielczych, pośrednich w pojazdach i maszynach produkcyjnych.
    Olej przekładniowy tego typu może być stosowany zarówno w eksploatacji letniej jak i zimowej.


    Właściwości oleju przekładniowego SAE 90
    Olej przekładniowy i jego klasyfikacja lepkościowa wg. SAE (SAE J306)
    Lepkość w 100st.C wg. ASTM D 445 : min. 13,5 cSt  max. < 18,5
    Musi utrzymać lepkość po 20 godzinach w teście CEC L-45-A-99

  • 75W110

    Olej przekładniowy 75W110 zalecany jest do dyferencjałów, przekładni głównych oraz motocykli w których producent dopuszcza taką lepkość lub taka stosuje. Jest to olej syntetyczny zaprojektowany na bazie olejów podstawowych i dopasowanych do nich specjalnych dodatków uszlachetniających.
    Olej przekładniowy 75W110 to olej o bardzo uniwersalnym zastosowaniu. Nadaje się do eksploatacji w warunkach wysokiego obciążenia mechanicznego i termicznego przekładni manualnych i tylnych osi samochodów osobowych oraz ciężarowych.


    Właściwości oleju przekładniowego 75W110
    Olej przekładniowy i jego klasyfikacja lepkościowa wg. SAE (SAE J306)
    Maksymalna temperatura dla lepkości 150,000 cP wg. ASTM D 2983 : -40 st.C
    Lepkość w 100st.C wg. ASTM D 445 : min. 18,5 cSt  max. < 24
    Musi utrzymać lepkość po 20 godzinach w teście CEC L-45-A-99

  • 75W140

    Olej przekładniowy 75W140 zalecany jest do mocno obciążonych dyferencjałów w których producent dopuszcza taką lepkość lub taka stosuje.
    Olej przekładniowy o bardzo uniwersalnym zastosowaniu stosowany również do motorsportu. Cechują go bardzo dobre właściwości EP. Olej przekładniowy 75W140 został skomponowany z syntetycznych olejów bazowych i specjalnie wyselekcjonowanych dodatków.


    Właściwości oleju przekładniowego 75W140
    Olej przekładniowy i jego klasyfikacja lepkościowa wg. SAE (SAE J306)
    Maksymalna temperatura dla lepkości 150,000 cP wg. ASTM D 2983 : -40 st.C
    Lepkość w 100st.C wg. ASTM D 445 : min. 24,0 cSt  max. < 32,5
    Musi utrzymać lepkość po 20 godzinach w teście CEC L-45-A-99

  • 80W90

    Olej 80W90 zalecany jest do wielu manualnych skrzyń biegów oraz dyferencjałów w których producent dopuszcza taką lepkość lub taka stosuje.
    Olej przekładniowy o bardzo uniwersalnym zastosowaniu stosowany głównie w przekładniach głównych.
    Właściwości oleju 80W90
    Olej przekładniowy i jego klasyfikacja lepkościowa wg. SAE (SAE J306)
    Maksymalna temperatura dla lepkości 150,000 cP wg. ASTM D 2983 : -26 st.C
    Lepkość w 100st.C wg. ASTM D 445 : min. 13,5 cSt  max. < 18,5
    Musi utrzymać lepkość po 20 godzinach w teście CEC L-45-A-99

  • Limited Slip (LS)

    Oleje przekładniowe z dodatkiem specjalnego modyfikatora tarcia, który jest niezbędny do prawidłowej pracy układów o ograniczonym poślizgu, szper płytkowych, hamulców "mokrych". Oleje przekładniowe Limited Slip  z takim dodatkiem często mają zastosowanie w motorsporcie i szperach sportowych. Gwarantują maksymalną ochronę i optymalne smarowanie w przekładniach z ograniczonym poślizgiem. Olej przekładniowy tego typu to gwarancja jakości i maksymalnej ochrony przekładni.

  • Classic

    Olej przekładniowy Classic to najwyższej jakości olej do skrzyni biegów z dodatkami EP. Może być stosowany w pojazdach zabytkowych, oraz wszędzie tam, gdzie producent dopuszcza taką lepkość.
    Oleje przekładniowe tego typu mają szeroki wachlarz zastosowań. Są idealne do skrzyni biegów i dyferencjałów. Rekomendowane są również do skrzyni biegów typu overdrive.

  • MOTORSPORT

    Oferujemy oleje przekładniowe mające zastosowanie w profesjonalnym motorsporcie. Mogą być używane bez żadnych dodatków w przekładniach użytkowanych w ekstremalnych warunkach, np. rajdy, wyścigi długodystansowe. Klasyfikacja olejów przekładniowych pozwoliła wyróżnić olej, który idealnie sprawdzi się we wszystkich pojazdach wymagających bardzo dużej mocy i charakteryzujących się wysokim momentem obrotowym.
    W tym dziale znajdą Państwo tylko najwyższej klasy oleje przekładniowe, które zapewnią najlepszą ochronę przed zużyciem, znakomitą odporność na utlenianie, zerwanie filmu olejowego, a także bardzo niski współczynnik tarcia.

  • API GL-4

    Oleje przekładniowe API GL-4 przeznaczone są do przekładni stożkowych działających w średnich i  ciężkich warunkach pracy oraz tam gdzie występują średnie prędkości i obciążenia w przekładni hipoidalnej. Idealnie zabezpieczają zarówno zęby jak i łożyska. Olej API GL-4 może być stosowany w niektórych przekładniach manualnych i skrzyniach zintegrowanych z mechanizmami różnicowymi, gdzie oleje MT-1 są nieodpowiednie.
    Należy stosować się do zaleceń jakościowych producenta. Oleje przekładniowe API GL-4 należy stosować często w układach przeniesienia napędu w których producent nie zaleca stosowania olejów API GL-5.

  • API GL-5

    Oleje przekładniowe API GL-5, które przeznaczone są głównie do pracy w hipoidalnych przekładniach głównych samochodów działających w różnych kombinacjach wysokiej prędkości/obciążenia i niskiej prędkości/wysokiego momentu.
    Klasyfikacja olejów przekładniowych API tego typu jest odpowiednikiem normy MIL-L-2105D, mającej zastosowanie do przekładni głównych.

  • API GL-4 / GL-5

    Oleje przekładniowe API GL-4/ GL-5 to wysokiej jakości środki smarne stosowane w skrzyniach biegów, przekładniach hipoidalnych działających w różnych kombinacjach wysokiej prędkości/obciążenia i niskiej prędkości/wysokiego momentu. Są to oleje przekładniowe o bardzo uniwersalnym zastosowaniu, najczęściej mające zastosowanie w ręcznych skrzyniach biegów. Zapewniają optymalną pracę przekładni oraz zabezpieczają ją przed zużyciem. Olej API GL-4 / GL-5 gwarantuje doskonałe zabezpieczenie antykorozyjne, kompatybilność z metalami nieżelaznymi, a także ogranicza zużycie paliwa. Dodatkowo zapewnia odpowiednią czystość przekładni nawet w przypadku bardzo długich okresów pomiędzy wymianami.

  • ATF

    Olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid) to wysokiej jakości olej stosowany w pojazdach z automatycznymi skrzyniami biegów. Jest zwykle koloru czerwonego lub zielonego, dla odróżnienia od oleju silnikowego i innych płynów stosowanych w pojeździe. W większości pojazdów, jego poziom jest sprawdzany za pomocą bagnetu, przy pracującym silniku.
    Olej ATF jest zoptymalizowany ze szczególnym uwzględnieniem takich elementów jak funkcjonowanie zaworów, tarcie taśmy hamulcowej i przemiennik momentu obrotowego, jak również pod względem smarowania. Charakteryzuje się niską lepkością, odpowiednią charakterystyką cierną, które są wymagane dla prawidłowego działania sprzęgła hydrokinetycznego, systemu hydraulicznego oraz systemu sprzęgieł sterujących stopniem przełożenia. Przekładnie planetarne doskonale pracują jeżeli zastosujemy olej ATF o niskiej lepkości.
    Olej przekładniowy ATF jest również stosowany jako płyn hydrauliczny w niektórych systemach wspomagania układu kierowniczego, jako środek smarny w niektórych mostach napędowych pojazdów 4x4, oraz w niektórych nowoczesnych skrzyniach manualnych.

na stronę
Pokazuje 1 - 12 z 276 elementów
Pokazuje 1 - 12 z 276 elementów